donderdag 18 april 2013

Romantische labels

Soms duurt het even voordat materialen, ideeën en inspiratie op hun plek vallen. Ik liep al een tijdje rond met het idee om de Sprookjesknopen te verwerken in een mini scrap project. Vandaag is het gelukt :-)
Labels heb je nooit genoeg...
Deze lieve plaatjes vond ik als free printabless op Lilac-n-lavendre.blogspot.com. Wat wordt er toch veel moois gedeeld! Er zijn zes verschillende bloemenmeisjes. Je vindt ze hier
Bij Suus Creatief bestelde ik laatst de metalen congratulations tags. Ik wist nog niet waarom en nu blijken ze mooi bij deze plaatjes te passen. Volg deze link voor de tags
Sprookjesknoop Mintgroen en Heel Lichtblauw passen ook weer prima bij de sfeer van deze afbeeldingen. De kant en klare strikjes zijn van Boekenvoordeel.
Verdere benodigdheden:
Cardstock
Restjes lint 3mm
Donkerbruin inktkussentje





2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)